• 0031(0)35-6984127
  • Afhalen in winkel mogelijk
  • Bezorgen binnen EU
  • Officeel dealer
  • Ervaren adviseurs
  • 0031(0)35-6984127
  • Afhalen in winkel mogelijk
  • Bezorgen binnen EU
  • Officeel dealer
  • Ervaren adviseurs

FAQ | veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten ?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de orderwaarde en het adres waarnaar het getransporteerd moet worden. De verzendkosten zijn altijd vermeld in het afrekenschema.

Wat is de levertijd van de producten ?

De levertijd is per product verschillend. Bij de producten geven wij een indicatieve levertijd aan, maar dat kan afwijken. Ons doel is telkens zo spoedig mogelijk te leveren. Is de levertijd enorm belangrijk ? Vraag dan vooraf naar wat de actuele levertijd (verwachting) is.

Kan ik de bestelling afhalen ?

Ja, u kunt na gereedmelding de bestelling ook afhalen in onze showroom / magazijn te Bussum.

Wat zijn de betaalmogelijkheden ?

Betalen van uw bestelling geschied vooraf d.m.v. Ideal, Bancontact of Klarna (payment service provider: Mollie)

Andere betaalopties zijn voor online bestellingen niet mogelijk.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden ?

Op alle leveringen van Vos Badkamers BV zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

Klik hier om de algemene voorwaarden te lezen.

Wat is de garantie op de producten ?

Op alle producten geleverd door Vos Badkamers BV is een garantie van toepassing. U leest hierover meer in artikel 10 van de algemene voorwaarden over conformiteit en garantie.

Wij bieden geen uitgebreidere garantie dan de fabrikant, Cosmic hanteert respectievelijk 3, 5 en 10 jaar op producten, afhankelijk van de productgroep. Voor meer informatie zijn wij bereikbaar.

Waarom zijn niet alle producten online ?

Sommige producten van Cosmic hebben meer advies nodig. Wanneer bijvoorbeeld de afmetingen, kleuren en /of uitvoeringen samengesteld dienen te worden om aan uw wensen te voldoen, helpen wij u graag in onze showroom. Het gaat hierbij hoofdzakelijk om meubelen.

U kunt ook een aanvraag doen per e-mail.

Kan ik een voorkeur doorgeven, zoals leverdatum ?

Ja, in het bestelproces is bij "controleren en bestellen" een open veld "Opmerkingen bestelling en levering". U kunt hier eenvoudig uw voorkeur(en) kenbaar maken en wanneer haalbaar voeren we dat ook zo uit.